ביטוח טיול ליפן

ביטוח טיול ליפן

אם אתם טסים לארץ השמש העולה בקרוב, קודם כל הרשו לנו לציין עד כמה אנחנו ירוקים מקנאה, עכשיו, בואו נדבר על השוואת מחירים לביטוח טיול ליפן. כמה אפשר לחסוך בעזרת הפעולה הפשוטה הזאת? קראו כאן את כל המידע >>

האם צריך ביטוח טיול ליפן שהיא מדינה כה מתקדמת?

באופן כללי, יפן היא מדינה מערבית לכל דבר, עם שירותי בריאות מצוינים כמו בכל מדינה מערבית אחרת. עם זאת, כל נסיעה לחו"ל חייבת להיות מבוטחת, לא משנה עד כמה המדינה שאתם נוסעים אליה היא מתקדמת ומפותחת. לכן רכישת ביטוח נסיעות היא לא בגדר המלצה, אלא ממש בגדר חובה. אנשים אשר לא עושים השוואה בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל ורוכשים לבסוף פוליסה, מוצאים את עצמם בנסיעה לא מבוטחת לחו"ל. מהנקודה הזאת עד חלילה התדרדרות המצב, המרחק יכול להיות לפעמים פסיעה של ממש. לכן הדבר הראשון שצריך לעשות, כאשר מתכננים לסגור טיסה לכל מדינה וגם ליפן, הוא לרכוש ביטוח נסיעות וכמובן לעשות השוואה בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל.

אטרקציות

כמה אמור לעלות ביטוח טיול ליפן, ומתי יהיה יקר יותר?

ובכן, זה מאוד תלוי מהיכן אתם רוכשים את הביטוח, אבל בדרך כלל, פוליסת הביטוח לא אמור לעלות יותר מכמה דולרים בודדים ליום. עם זאת, במקרים מסוימים יש צורך לרכוש כל מיני הרחבות לביטוח, מה שכמובן מייקר את הפוליסה משמעותית, כמו למשל:

  • הרחבות ביטולי טיסות, ביטולי בתי מלון ורכבים שכורים, כולל הרחבות הכוללות החזרים כספיים בגין קיצור טיסה במקרה חירום. 
  • הרחבות למצבים רפואיים קיימים ומחלות כרוניות, כולל פוליסות עבור אנשים שהיו מאושפזים בחצי השנה האחרונה שלפני הטיסה. 
  • הרחבות לפעילויות אתגריות ביפן, לרבות סנפלינג או רפטינג, טיפוס הרים ועוד.  
  • הרחבות לנשים בהריון מעל שבוע 32 – 36, או לחילופין, הרחבה לנשים בהריון בסיכון. 
  • הרחבות של ציוד אישי וכבודה יקרה, כמו למשל מחשבים ניידים, ביטוח טלפון יקר ועוד. 
  • הרחבת איתור, חילוץ והטסה חזרה ארצה במקרה חירום, כולל ליווי רפואי עד ישראל.  

יש לציין, ההרחבות שהזכרנו כאן לעיל עשויות להוביל לכך שהביטוח יהיה יקר משמעותית מאשר הביטוחים הסטנדרטיים. לכן יש צורך לעשות השוואת מחיר ביטוח טיול ליפן כמה שיותר מוקדם, נניח לפחות שבועיים – שלושה לפני שמגיעים לנתב"ג.

מלונות
Booking.com

מה קורה אם לא רכשנו את פוליסת הביטוח?

אם הגעתם לנתב"ג, ולא רכשתם מראש ביטוח נסיעות לכל מדינה, ישנם בימינו ביטוחים שניתן להפעיל אותם טלפונית, כמו גם דוכנים בנתב"ג שניתן לרכוש דרכם ביטוחי נסיעות מעכשיו לעכשיו. עם זאת, אין זאת המלצה להמתין עד הרגע האחרון שכן זהו סיכון שחבל לקחת. המצב האידיאלי הוא להגיע לשדה כשאתם כבר מבוטחים כמובן, כאשר ההמלצה הכללית היא לרכוש את הפוליסה רק לאחר שאתם משווים בין לפחות 3 פוליסות שונות של חברות ביטוח המציעות ביטוח טיול ליפן. 

טיסות

תוכן עניינים

טיול מאורגן ליפן 2024 🎌
טוקיו יפן
טירת אוסקה
לקבלת הפרטים המלאים השאירו לנו את פרטי ההתקשרות שלכם ונחזור אליכם בהקדם: